Maandag 8 April - Reisverslag uit Venray, Nederland van Theo - WaarBenJij.nu Maandag 8 April - Reisverslag uit Venray, Nederland van Theo - WaarBenJij.nu

Maandag 8 April

Door: Theo

Blijf op de hoogte en volg Theo

09 April 2013 | Nederland, Venray

Hallo Holland. Weer terug in Well 6 gr.
Vandaag naar huis, op tijd opgestaan, onbijtje op en na de nodige formaliteiten van boord gegaan.
Ik kon direct met een bus mee naar het vliegveld. Normaal gesproken moet je met de taxi maar ik had dus een meevaller.
Op het vliegveld kon ik gelijk inchecken bij de balie van Emirates Airfly.
Daarna was het lang wachten, zitten, shoppen en eten.
Op het vliegveld raakte ik aan de praat met mensen uit Kerkrade die ook op de boot hadden gezeten en die ik nog niet eerder had gezien.
Met het opstijgen nog een paar foto's gemaakt van Dubai en de boot.
De vlucht is prima gegaan,alleen met een uur vertraging vertrokken.
En wie stond er te wachten in Dusseldorf airport.......... Gerrie.
Mooi toch hè!
En het weer was prima toen we naar huis reden.........NATTE SNEEUW.
Ben weer blij om thuis te zijn.

Groetjes Theo

  • 16 April 2013 - 20:18

    Marleen:

    Welkom thuis

  • 28 April 2013 - 19:08

    Gerrie:

    Hoi schat
    Op tijd thuis vertrokken en veel te vroeg aanwezig op Düsseldorf. Wachten duurt altijd lang en helemaal toen ik zag dat jouw vliegtuig een uur vertraging had. Balen zeg, maar ik had wat te lezen meegenomen en mensen kijken is ook leuk.
    Geweldig jouw verhalen, we hadden heel wat bij te kletsen.
    Fijn dat je het weer zo naar je zin hebt gehad en de volgende keer weer gewoon samen???
    Je foto's zijn mooi geworden en nu het fotoboek nog. Wanneer begin je eraan?
    xx liefs Gerrie xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venray

Theo in Dubai

Een lekkere vakantie in Dubai.

Recente Reisverslagen:

15 April 2013

Maandag 15 April

09 April 2013

Maandag 8 April

08 April 2013

Zondag 7 April

07 April 2013

Zaterdag 6 April

06 April 2013

Vrijdag 5 April
Theo

Actief sinds 25 Maart 2013
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 6895

Voorgaande reizen:

28 Maart 2013 - 08 April 2013

Theo in Dubai

Landen bezocht: